02 March 2011

~ Entah ~

Entah....
Kenapa segalanya kosong..
Rioh rendah alam aku hindari...
Sepi...
Aku cari....
Entah...
Masih lorong buntu sudahnya...
Gelap....
Redah jua demi hidup....
Entah...
Sedang uji jiwa....
Semangat yang tertinggal...
Aku berpatah jalan semula...
Agar aku dapat bekalan yang tersisa...
Entah...
Hendak pasrah pada segalanya...
Tapi itu bukan aku...
JIwa memberontak terus...
Entah...
Jiwa kental siapa aku warisi...
Semangat dari siapa aku dapati...
Entah...
Yang aku tau...
Hidup ini ibarat lorong..
Yang aku harus pilih...
Yang aku harus redahi...
Yang aku harus jalani...hingga hujungnya...
Pasti...
Akhirnya...DIA jua yang akan aku temui...
Kerana itu semua janji aku dan DIA sebelumnya...



1 comment:

Lavender Lassie Roses said...

Sepi...Sepi aku masih sendiri...