04 March 2011

Aktiviti Murahan Kew???

Tula dia bila udah jumpa Ieza yang mengong....actually....kami bertiga....udah sikit punya bagos dok gulong2 rambot....baru la Kak Ieda tu sampai....Pic pon ada pada Ieza jek....aku nye Hp nie biol [mcm tuan nye laaaaa]...ape pon...mmg best hangout ngan kowang laaa.....memula....tgk laaa aksi Ieza bile rambot nye udah siap aku gulong dengan sepenuh jiwe....

Nie la wajah wanita yg bernama Ieza tu...dengan gaya rambot bergulong...


Ape pon...memang best la....ada lagik aktiviti - aktiviti murahan kami....karoeke....makan...dan makan....dan makan....cuma sikit jek pic yg sempat aku snap...ok la tu...dari xder....Ieza jadik tukang solek pro...aku jadik pendandan rambot terjun...Ngeeeee~ SILA LA LIHAT DI BAWAH INI YANG ADA UNSUR2 TERINDAH.....

Sedikit sedutan aksi MANJE GEDIKZ kami.....

Dan...akhirnye...aksi mengong aku plak....nak amik pic sndr setelah Ieza wat contengan indah kat muka aku nie...tapi sayang....kowang tengok la sendirik hasil nye.....JELITA tol aku !!!!!

Nie la yang terhasil.....ish3~



P/S :: Ieza & Kak Ieda....kowang memang sempoi gilokkks ~
Lebiuuuu....muaaaaah....


1 comment: