20 March 2011

Sesi 'NGOPI' ngan mereka...

Entah ape yang terjadik...adik aku aka LINDA tu asik nak makan...ngeteh..ngopi..atas alasan dia 'mengandong'...ADES...seyes,aku jadik takot tengok dia makan...non stop wei...ada jek menda nak dia telan...udah chubby 'MAK BUYONG' tu...ngeee...ape pon...KO MASIH JELITA la sis...
Berbalik pada kes 'ngopi' kami...carik munye carik..jumpa la satu tompat baru...kat BANDAR PUTRA,KULAIJAYA..mak ai...sikit nye jaoh mao 'ngopi' daaa...cuci mata katanye...malam minggu la konon...sekali..terasa lak la diaorg nak makan...[aku udah selamat makan kat umah masa sebelom kuar tu]..jadik ..aku nengok kan jelah..aksi2 mangsa kelaparan versi MALAYSIA..Yang diaorg nie pon...order la minuman dan makanan...AKU???order air jelah...diet tuu~
Sesampai jek makanan dan minuman diaorg...aaa....amik ko...rasa lah...
air CIKONG cam air LONGKANG...
MEE REBOS cam MEE SOP..
NASIK GOWENG cam NASIK TAWAR...
agaagagagagaga...seb baek la aku order AIR LAICI jek...
Temanye...kami BONGKOS jek makanan tu...then pi makan tempat laen...
Kasik kowang tgk la sikit PIC TEMPAT BERSEJARAH tue..

LOKASI DAN MEREKA YANG HADIR...

Kowang saksikan la muka si LINDA tu...monyok semacam...ades...seb baek la MEE GOWENG dia ley BEN telan...OMAK KU pulak...tahan rasa emo...ngeeeeee~
KAKAK??? tetap ilek jeeee.....heheheh...
P/S :: Moral of the Story...klo rasa nak makan...jangan la tgk tempat jek cantek teros masok...ades...klo tau...lepak mamak jek udah cara...sodap dan SEMPOI...[tapi kodai tu mmg cantek pon...makanan ngan minuman jek hampes..]

No comments: