31 March 2011

Penghujung Masalah Idop...

Entah...berkurun lak rasanye x update blog aku nie....idop serabot...jiwe kusot...Alhamdulillah....makin aku rasa idop aku makin pulih seperti dulu....even aku lom ada job...lom ada 'patnerlife'...aku masih ok...ades...kekadang aku rasa CINTA nie makin wat LIFE aku serabot...yeke???ades...
   Dok tanamkan dalam OTAK..JIWE nie...selesaikan segala masalah ko Hana...pastu baru la pikir pasal laen...jangan dok nyemak dalam idop aku la wei masalah....syoh...syoh...udah ala2 halau ayam lak...kan senangkan klo betol cam halau ayam...adolaaa....makin merapu ikan kerapu aku...ape pon x kesah la...yang penting aku sedang menuju kearah KETENANGAN HIDUP....itu aku yakin dan pasti....ALHAMDULILLAH..


2 comments:

Lavender Lassie Roses said...

Alhamdulillah.... amni doakan akak selalu bahagia dan tenang juga yer ~ amni udah lama x bermuka buku... hanya update kat blog jerk.. papepun, akak take care ye... setiap kepahitan Tuhan pasti sudah janjikan kebahagian serta kemanisan buat akak.. insyaallah..akak mesti yakin tu ~

Hana Suzana Ramlee said...

itu pasti amni....mekasey sll dengar kesah kakak kamo nie...