11 March 2011

Misi Charlie Angles Yang Menyimpang...

2 Hari 1 Malam....Destinasi Melaka...waaaa.....aku nie..x pernah lak dok gatay nak pi bercuti ngan kawan berdua jek...pe lagi sebenarnye aku x pernah pon wat...biasanya bila pi bercuti,mesti ngan FAMILY...pe pon...memang best...semuanye gara2 misi laen tapi udah dok menyimpang jadik percutian yang paling meriah...


Malam tu dok meround kat Shopping Mall Melaka....waaaa.....ada la rasa nak tercabot kaki tu...

Cian la aaiiiii rupe manusia yang x ingat donia setelah MISI UTAMA BERJAYA...sekali dia lena..LENA DALAM BAHAGIA daaaaaaaaaaa ~~


Malam tu..aku ngan Ieza dok la tido berdua..tanpa berbuat sebarang menda yang x baek la..walao pun satu bilik [mcm la laen jantina ek..ngeeets tol..]...Sok siang...petang ape lagik..sebelom balik JOHOR..kami pusing BANDAR HILIR ngan kaki yg indah nie...bersama HP canggih kami...POSSING TIME....ngeeee~

Ieza ngan aksi selamba nye....u rock babe...


Dan aku yang dok sengal musing Bandar Hilir sambil tengok2 jejaka kachak Melaka...agagaggaga..
ades...mulat tol aku nie sekarang...poyo...

Cendol yang paling best la kira nye...dok pekena tepi sungai....bawah pokok...nyaman idop la masa tu..

Wat la perangai jakun memasing x pernah jompa LEMBU...rosak LEMBU tu jadik nye...apela nak jadik Hana ngan Ieza nie...ish3~


Akhirnye....perjalanan kami bakal berakhir....masih ingat lagik aku dalam kete Ieza dok kata..'KAK..CEPAT KAK...SEDOT PUAS2 UDARA MELAKA NIE...PASNI KITA UDAH JUMPA UDARA JOHOR PLAK...ades...mcm sedey benor nak tinggalkan MELAKA...ngeee~

Tengok signboard jek udah pilu jiwa...MELAKA...byeeeee~


Masa dalam perjalanan balik....kami ada nampak JAMBATAN ATAS LAOT...peh..memang terbaek la view dia...suka benor kami masa tu....SUBAHANNALLAH....ciptaan nye yang terindah memang...kebetulan...aku memang gemor tengok PEMANDANGAN...

Menyempat lagik aku pose...adoi ai....gonna miss MELAKA so much....



P/S :: Thanks to my lil sis...bawak daku berjalan...ngeee~
Lebiuuu....muaaaahhhh~






No comments: